GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama

  • masa pelepasan:2024-03-29 10:37:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:576
  • Penerangan pantas:

    Guane,Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertenta

Kandungan artikel

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

GuanePenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Contohnya, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Changuinola(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,GuanePengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Perubah telinga pemeriksaan

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,GuaneStruktur pengubah distribusi, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kepastian KualitiApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

inovasi teknologiSyarikat pengubah minyak terjun

Transformer adalah

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Guaneoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah,GuanePenukar jenis kering 1000kW, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Operasi pengubah tenggelam minyak

AjmerMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama memberi anda GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama oleh syarikat kami, perkhidmatan GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama. GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuanePembuat pengubahsuaian jenis kotakApakah kategori utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!