Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur

masa pelepasan:2022-09-29 16:32:29 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:450

Petua teras:Al Minya,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,Al MinyaPemilihan pengubah jenis kering, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Berapa banyak pengubah kuasa

Al MinyaPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah,Al MinyaBidding information of power transformer, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Menzel BourguibaBerapa banyak pengubah kuasa

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Pengubah terbenam minyak

konsumKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur



Permukaan flange tidak sama, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

reformBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,Al MinyaUjian impuls pengubah jenis kering, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Al Minya(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Hak cipta dan notis:
1. Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Al MinyaPenukar jenis kotak pengubah jenis keringKestabilan dalam reka bentuk struktur mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Ajmermengesyorkanberita
AjmerBerita terkini