KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya

  • masa pelepasan:2022-10-04 08:48:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:528
  • Penerangan pantas:

    Koulikoro,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

KoulikoroPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri apa mod kabel pengubah jenis kering?

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.


KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Kurs kerjaJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

If the above provisions are not met,KoulikoroApa pengubah elektronik, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya



Pembuat pengubah kuasa

Rakomendasi dan konsultasiPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

KoulikoroKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder,KoulikoroPembuat pengubah minyak terjun,KoulikoroPemasangan pengubah distribusi, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

AjmerMaklumat produk lain
  • WuhaiLift bimbit traktifApakah kemahiran pemasangan

    WuhaiLift bimbit traktifApakah kemahiran pemasangan

  • WuhaiFlip plate hydraulic roadblock machineLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi teknologi

    WuhaiFlip plate hydraulic roadblock machineLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi teknologi

  • OviedoUjian pengubah jenis keringmemerlukan

    OviedoUjian pengubah jenis keringmemerlukan

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulik elektrik tetapSyarikat perlu mempertimb

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulik elektrik tetapSyarikat perlu mempertimb

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgMaintenance of boarding bridgeReka bentuk struktur unit gelendong

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgMaintenance of boarding bridgeReka bentuk struktur unit gelendong

  • bandar selatanJembatan naik bimbit hidraulikKelebihan dan fungsi pengelasan

    bandar selatanJembatan naik bimbit hidraulikKelebihan dan fungsi pengelasan

  • bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

    bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

  • bandar selatanFully automatic hydraulic tipping machine hopperBerhenti jatuh dan pulih

    bandar selatanFully automatic hydraulic tipping machine hopperBerhenti jatuh dan pulih

  • segera:Peringatan: Maklumat KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya memberi anda KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya oleh syarikat kami, perkhidmatan KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya. KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoulikoroPemilihan pengubah jenis keringApakah ciri khasnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!