BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan

  • masa pelepasan:2022-10-03 20:09:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:463
  • Penerangan pantas:

    Balaka,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan

Kandungan artikel

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Pembuat pengubah jenis kering

BalakaTransformer

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

RajkotLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pasar pengubah dalaman lambat

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

asalApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan,BalakaApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis kering, dll.


BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

standar kualitiApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah,BalakaPengubah litar, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

BalakaJatuh perkara asing dan menghancurkan

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan,BalakaPengubah jenis kotak 80, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pemburukan pengisihan Solenoid

AjmerMaklumat produk lain
  • ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

    ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

  • LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

    GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

    San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan memberi anda BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan oleh syarikat kami, perkhidmatan BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan. BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BalakaPasar pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!