SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab

  • masa pelepasan:2022-10-03 14:38:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:429
  • Penerangan pantas:

    Salima, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan.

Kandungan artikel
periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

SalimaKadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan,SalimaPengubah ujian jenis kering 10kV, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

NicosiaPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasabah



Syarikat pengubah minyak terjun

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Di mana saya boleh mencarinya?Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,SalimaPrinsip kerja pengubah kuasa, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Dry type transformer factory

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasabah



Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

analisisApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

SalimaAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya

AjmerMaklumat produk lain
  • CarraraVilla keluarga dan lifKepentingan pemilihan jentera

    CarraraVilla keluarga dan lifKepentingan pemilihan jentera

  • UlmPlatform angkat hidraulik tetapLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat

    UlmPlatform angkat hidraulik tetapLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat

  • UlmTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kaedah penyambungannya

    UlmTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kaedah penyambungannya

  • SalbruckenContainer Jembatan NaikPantang larang operasi

    SalbruckenContainer Jembatan NaikPantang larang operasi

  • SalbruckenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat ku

    SalbruckenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat ku

  • SalbruckenBiaya lif rumah tangga kecilSebab untuk pasaran industri yang menyusut

    SalbruckenBiaya lif rumah tangga kecilSebab untuk pasaran industri yang menyusut

  • AlmeloPlatform angkat hidraulik tetapPra-penyelenggaraan

    AlmeloPlatform angkat hidraulik tetapPra-penyelenggaraan

  • AlmeloTekanan hidraulik paksi naik bimbitPrestasi dan kegagalan produk

    AlmeloTekanan hidraulik paksi naik bimbitPrestasi dan kegagalan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab memberi anda SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab oleh syarikat kami, perkhidmatan SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab. SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SalimaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Cara memasang dan beroperasi dengan munasab, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!