TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks

  • masa pelepasan:2022-09-30 18:19:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:422
  • Penerangan pantas:

    Tuan,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elek

Kandungan artikel

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

TuanDalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

TurkmenabatOperasi pengubah tenggelam minyak

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


 TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eksport produk



Pengubah terbenam minyak

Transformer adalah

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Berapa harganya?Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, TuanUji item pengubah kuasa, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


 TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eksport produk



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Jabatan PemasaranPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, TuanPengubah jenis kering 125kva, dll.) AC, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, TuanKapasiti pengubah distribusi, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

TuanMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

AjmerMaklumat produk lain
  • EsmeraldaPemasangan pengubah distribusiJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    EsmeraldaPemasangan pengubah distribusiJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • Nueva GeronaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringApa prinsip reka bentuk

    Nueva GeronaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringApa prinsip reka bentuk

  • JarucoPembelian pengubah distribusiApakah faktor yang mempengaruhi pembelian

    JarucoPembelian pengubah distribusiApakah faktor yang mempengaruhi pembelian

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulikBeberapa skim pengeluaran biasa dan prin

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulikBeberapa skim pengeluaran biasa dan prin

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan boarding logistikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan a

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan boarding logistikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan a

  • RoitlingenCustomized hydraulic fixed boarding bridgeSentiasa dalam ketepuan

    RoitlingenCustomized hydraulic fixed boarding bridgeSentiasa dalam ketepuan

  • RoitlingenPlatform mengangkat pelukisPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

    RoitlingenPlatform mengangkat pelukisPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

  • RoitlingenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai

    RoitlingenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai

  • segera:Peringatan: Maklumat TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks memberi anda TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks oleh syarikat kami, perkhidmatan TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks. TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TuanKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakTerobosan baru dalam eks, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!