KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan

  • masa pelepasan:2022-09-29 14:30:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:491
  • Penerangan pantas:

    Kakamega,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan b

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

KakamegaSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Pulau FaroeSyarikat pengubah minyak terjun

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

pasangPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),KakamegaBerapa banyak pengubah jenis kering 1250,KakamegaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, ia patut diizolasi sebelum digunakan,KakamegaModel tiga dimensi pengubah jenis kering, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pelanggan pertamaPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pasar pengubah dalaman lambat

Syarikat pengubah jenis kering

KakamegaPembuat pengubah kuasa

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

AjmerMaklumat produk lain
  • BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

    BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

  • AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

    AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

  • AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

    AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

  • AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

    AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

  • PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

    PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

  • VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

    VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

  • VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

    VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

  • DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • segera:Peringatan: Maklumat KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan memberi anda KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan. KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KakamegaGrad isolasi penukar tenggelam minyakCara meningkatkan hayat perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!