GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

  • masa pelepasan:2022-09-26 21:51:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Guder,Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

GuderPasar pengubah dalaman lambat

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Santiago Sacatepequezoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,GuderPembuat pengubah minyak terjun, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Biaya tenagaPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin,GuderHarga pengubah tiga fasa, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah,GuderBerapa banyak pengubah kotak 500KVA, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Kerja langsungDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

GuderBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Sebab api dalam pengubah kuasa

AjmerMaklumat produk lain
  • MonorTrain boarding bridgeKemahiran memadankan warna

    MonorTrain boarding bridgeKemahiran memadankan warna

  • TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti

    TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti

  • TullamorePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis ubah bentuk

    TullamorePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis ubah bentuk

  • TullamorePembuat flipper hidraulikIndustri ini membentuk imej baru peradaban

    TullamorePembuat flipper hidraulikIndustri ini membentuk imej baru peradaban

  • MarielParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAKeadaan antarabangsa industri

    MarielParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAKeadaan antarabangsa industri

  • CalaisPenangkatan meja angkat hidraulikPertumbuhan pesanan eksport yang kuat

    CalaisPenangkatan meja angkat hidraulikPertumbuhan pesanan eksport yang kuat

  • CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

    CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

  • LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

    LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan memberi anda GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan oleh syarikat kami, perkhidmatan GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan. GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuderTransformer DaquanKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!