AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • masa pelepasan:2022-09-26 12:01:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:286
  • Penerangan pantas:

    Asasa,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagi

Kandungan artikel

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, iaitu angin dan pasir.

AsasaKadar penukar adalah: n = P / pxo%, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi,AsasaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyak, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

KhujayliPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,AsasaPeralatan pengubah terbenam minyak, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Pengurusan ekonomiMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,AsasaRangkaian pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Laporan pemeriksaan kualiti(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

AsasaSebab api dalam pengubah kuasa

Syarikat pengubah jenis kering

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

AjmerMaklumat produk lain
  • LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

    LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

  • LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

    GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

  • SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

    SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

  • SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

    PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • segera:Peringatan: Maklumat AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan memberi anda AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan oleh syarikat kami, perkhidmatan AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan. AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AsasaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringIa membawa lebih dari sekadar kepantasan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!