Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar

  • masa pelepasan:2022-09-25 20:05:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:556
  • Penerangan pantas:

    Adi Keyh, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam meda

Kandungan artikel
kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Adi KeyhKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,Adi KeyhKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyak, ia akan dikendalikan dengan betul.

BreznoKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P,Adi KeyhPengubah distribusi jenis kering Scb10, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara,Adi KeyhBerapa banyak pengubah kotak 250kVA, kapasitas output boleh meningkat dengan %.


Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Keperlukan pemeriksaanKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas dll.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Adi KeyhApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

AjmerMaklumat produk lain
  • ToulouseLif rumah tingkat duaPerhatikan langkah berjaga-jaga di atas

    ToulouseLif rumah tingkat duaPerhatikan langkah berjaga-jaga di atas

  • DuvergePengubah distribusi 10kVImbasan kerja jualan

    DuvergePengubah distribusi 10kVImbasan kerja jualan

  • Bandar ZhangjiakouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah rawatan yang berkesan

    Bandar ZhangjiakouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah rawatan yang berkesan

  • Bandar ZhangjiakouProdusi jambatan naikDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

    Bandar ZhangjiakouProdusi jambatan naikDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

  • Tra LiPlatform type hydraulic boarding bridgeMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    Tra LiPlatform type hydraulic boarding bridgeMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi

    Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi

  • Tra LiLif rumah untuk villa tiga lantaiApa kelebihan harga dan prestasi

    Tra LiLif rumah untuk villa tiga lantaiApa kelebihan harga dan prestasi

  • Cambita GarabitosPengubah distribusi 400 KVASyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

    Cambita GarabitosPengubah distribusi 400 KVASyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

  • segera:Peringatan: Maklumat Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar memberi anda Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar oleh syarikat kami, perkhidmatan Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar. Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Adi KeyhSaiz pengubah jenis kering 1000Fokus pada pengeluar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!