IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri

  • masa pelepasan:2022-09-19 18:26:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:336
  • Penerangan pantas:

    Ippy, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesa

Kandungan artikel
Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

IppySemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng,IppyPengubah utama dan pengubah distribusi, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

DzerzhinskPengubah kuasa

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,IppyHow much is the 2000 box transformer, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Selamat datang panggilanMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,IppyBilik pengubah jenis kotak, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Di mana saya boleh mencarinya?Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

IppyDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pasukan pengubah kuasa

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

AjmerMaklumat produk lain
  • DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

    DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

  • DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

    DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

  • San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

    San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

  • DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

    DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

  • DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

    DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

  • bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

    bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

  • bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

    bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • segera:Peringatan: Maklumat IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri memberi anda IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri oleh syarikat kami, perkhidmatan IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri. IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IppyPengubah jenis kering bergerakApa masalah di pasaran industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!