DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat

  • masa pelepasan:2022-09-19 18:12:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:566
  • Penerangan pantas:

    Damara,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis k

Kandungan artikel

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Oil leakage of cast iron parts

DamaraPerubah telinga pemeriksaan

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

IsilemurinoSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Sebelum aplikasi,DamaraModel pengubah elektronik, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,DamaraPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

hak sifatDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Penukar jenis kering

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

hak sifatAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Pada pengurusan muatan:

DamaraDalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

AjmerMaklumat produk lain
  • HanoverJembatan naik bimbit 10 tonApakah kelebihan strukturnya

    HanoverJembatan naik bimbit 10 tonApakah kelebihan strukturnya

  • HanoverLif duduk rumah.Proses pengacuan adalah berbeza

    HanoverLif duduk rumah.Proses pengacuan adalah berbeza

  • NeibaPengubah bekalan kuasaHitung sorotan

    NeibaPengubah bekalan kuasaHitung sorotan

  • HelmondPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikTeruskan model industri yang pelbagai

    HelmondPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikTeruskan model industri yang pelbagai

  • HelmondPembuat jambatan naik automobileAnalisis masalah yang harus diberi perhatian dalam proses pen

    HelmondPembuat jambatan naik automobileAnalisis masalah yang harus diberi perhatian dalam proses pen

  • LeverkusenJembatan pengangkutan yang tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

    LeverkusenJembatan pengangkutan yang tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

  • LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa

    LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa

  • LeverkusenLif kecil rumah tangga suaiBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan

    LeverkusenLif kecil rumah tangga suaiBagaimana mencapai kecekapan yang diinginkan

  • segera:Peringatan: Maklumat DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat memberi anda DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat. DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DamaraPengubah jenis kering 630kVAHarga mulai meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!