BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat

  • masa pelepasan:2022-09-19 16:40:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:409
  • Penerangan pantas:

    Bogo,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan

Kandungan artikel

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,BogoSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Lepaskan skru inti

BogoKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,BogoModel dan parameter pengubah kuasa, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

GolakpurKaedah pengalihan berbeza, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

inovasi teknologiJatuh perkara asing dan menghancurkan

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat



Pembuat pengubah kuasa

jumlah kosApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Pembuat pengubah kuasa

BogoSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu,BogoHarga pengubah kotak 630kw, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

AjmerMaklumat produk lain
  • KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

    KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

  • ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

    FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

  • FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

    FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

  • FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

    FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

  • RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

    RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

  • KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

    KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

  • segera:Peringatan: Maklumat BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat memberi anda BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat oleh syarikat kami, perkhidmatan BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat. BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BogoPengubah bekalan kuasa S11Pangkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!