BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara

  • masa pelepasan:2022-09-15 12:08:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:224
  • Penerangan pantas:

    Boudouaou,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Sebelum tiada kesan muatan ditutup,BoudouaouHarga pengubah jenis kering seri scbh15, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

BoudouaouOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

MontrealSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasaran



Dalam medan elektrik angin ke yoke,BoudouaouPengubah kuasa S13-630, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Mod wayar pengubah jenis kering:

Rekomendasi kata mulutKebocoran minyak dari radiator paip panas

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, ia sangat kecil.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasaran



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Senarai bahan pemasanganSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

BoudouaouKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Berapa banyak pengubah kuasa

Oleh itu,BoudouaouCore pengubah distribusi, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

AjmerMaklumat produk lain
  • Lexington-FayettePembuat bimbit jambatan naik hidraulikKaedah menimbang

    Lexington-FayettePembuat bimbit jambatan naik hidraulikKaedah menimbang

  • Lexington-FayettePangkalan platform meningkatPerkhidmatan yang sangat baik

    Lexington-FayettePangkalan platform meningkatPerkhidmatan yang sangat baik

  • DoncasterPengubah jenis kering 125kvaFaktor yang mempengaruhi perubahan harga

    DoncasterPengubah jenis kering 125kvaFaktor yang mempengaruhi perubahan harga

  • SligoPlatform angkat hidraulik 3-meterSebutharga

    SligoPlatform angkat hidraulik 3-meterSebutharga

  • SligoEmbedded boarding bridge9 mata penyelenggaraan harian

    SligoEmbedded boarding bridge9 mata penyelenggaraan harian

  • SergeJembatan pengangkutan profesionalApakah syarat-syarat projek

    SergeJembatan pengangkutan profesionalApakah syarat-syarat projek

  • SergePembuat jambatan naik bimbitMengapa memerlukan peneguhan

    SergePembuat jambatan naik bimbitMengapa memerlukan peneguhan

  • SergePembuat flipper automatikBuka jalan menuju perubahan pasaran

    SergePembuat flipper automatikBuka jalan menuju perubahan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara memberi anda BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara oleh syarikat kami, perkhidmatan BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara. BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BoudouaouItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasara, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!