SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan

  • masa pelepasan:2022-09-09 13:03:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:226
  • Penerangan pantas:

    Saida,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pa

Kandungan artikel

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

SaidaFormula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan,SaidaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyak, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

BaladroPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Selepas mengambil sampel ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

queryMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,SaidaPembuat pengubahsuaian jenis kotak, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kekerjaan MeticulousJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

SaidaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

AjmerMaklumat produk lain
  • AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

    AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

  • AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

    AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

  • San Rafael ArribaKeuntungan pengubah tenggelam minyakPerbandingan kategori industri

    San Rafael ArribaKeuntungan pengubah tenggelam minyakPerbandingan kategori industri

  • ZoryPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPersekitaran pembangunan ekonomi

    ZoryPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPersekitaran pembangunan ekonomi

  • ZoryJembatan boardingGenggam pasaran

    ZoryJembatan boardingGenggam pasaran

  • AbonyJenis bergerak jembatan naik hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

    AbonyJenis bergerak jembatan naik hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

  • AbonyGarpu gunting platform angkat bimbitGloss

    AbonyGarpu gunting platform angkat bimbitGloss

  • AbonyResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara membeli yang betul

    AbonyResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara membeli yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan memberi anda SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan oleh syarikat kami, perkhidmatan SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan. SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SaidaGrad insulasi pengubah tenggelam minyakCara mengira kapasiti tekanan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!